پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4855
-
الف
+

مروری بر تازه‌ترین خبرهای فرهنگی هنری

در این بسته خبری، مروری بر تازه‌ترین خبرهای فرهنگی هنری خواهیم داشت.

در این بسته خبری، نگاهی به تازه‌ترین خبرهای فرهنگی هنری ۲۴ ساعت گذشته ایران و جهان خواهیم انداخت.

به گزارش آی‌فیلم، تصویربرداری جدیدترین سریال مسعود ده‌نمکی که به تهیه‌کنندگی محمد خزاعی و به سفارش مرکز سیمافیلم ساخته می‌شود، در استانبول ترکیه ادامه دارد. بخشی از تصویربرداری باقیمانده سریال «دادستان» پس از بازگشت گروه به کشور در شهرک دفاع مقدس پیگیری می‌شود.

حسین مسافرآستانه، دبیر سی و نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر گفت: در دوره سی و نهم جشنواره تئاتر فجر بخش بین‌الملل وجود ندارد زیرا با توجه به شرایط کرونایی موجود اکثر گروه‌‌های تئاتر در کشورهای مختلف دنیا تعطیل هستند.

با پایان مهلت ارسال فیلم به دبیرخانه چهاردهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت»، کارگردانان ۱۵۴ فیلم، متقاضی شرکت در بخش مسابقه مستندهای «کارآفرینی» این دوره‌ جشنواره شدند. این دوره از جشنواره «سینماحقیقت» به دبیری محمد حمیدی مقدم، آذرمـاه ۱۳۹۹ به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان از تولید سریالی با محوریت زندگی شهید باهنر خبر داد و گفت: این سریال با نام «راز ناتمام» به نویسندگی سیدجلال‌الدین درّی در ۲۶ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای ساخته می‌شود. او همچنین از فرهاد جم به عنوان بازیگر نفش شهید باهنر نام ‌برد.

بیشتر بخوانید:

تاریخ و ساعت پخش سریال پایتخت

«نون خ» با آمدن اکبر عبدی متفاوت می‌شود

ا.ا/ ا.ز

نظر شما
ارسال نظر